Julie's life

röviden:
- Dávid Julianna
- 19 éves
- Budapest

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

albert einstein (1) álom (1) antikvárium (1) az élet dolgai (10) az operaház fantomja (1) a mizantróp (1) a nagy világvége casting (1) barba negra (1) beindulva (1) beszámoló (1) betegség (1) biológia (1) blog (2) boldogság (1) casting (1) cica (2) család (2) dalszöveg (2) depresszió (1) dilemma (1) dust n bones (1) egymillióan a magyar sajtószabadságért (2) elhivatottság (1) éneklés (4) érdekesség (2) érzelmek (1) fantázia (1) fehér (1) fekete ernő (1) felvételi előkészítő (1) film (1) fösvény (1) fotózás (1) függőség (1) furcsa (1) gabó (4) gondolatok (19) hacktion (1) hair (1) halloween (2) harmadik figyelmeztetés (1) herbert (1) hunnia art bisztró (1) im not dead (1) iskola (2) játékszín (1) jel (3) jolly roger (1) józsef és a színes szélesvásznú álomkabát (2) jutalomjáték (1) katona józsef színház (4) katona klub (10) királyi vásár (1) költözés (1) koncert (2) küldetéstudat (1) kulisszajárás (1) lazítás (2) lelkesedés (2) lemondás (1) lila akác (1) madách színház (4) magány (1) magyar színház (2) marilyn manson (1) megérzés (3) még egyszer hátulról (2) mihálka györgy (2) moliére (1) múlt (1) musical (5) musical plusz (1) nemzeti színház (1) nyílt próba (3) oscar wilde (1) pesti magyar színiakadémia (2) pink (1) posta victor (2) program (1) pszichológia (2) semmittevés (1) serbi (2) sorozat (1) spamalot (1) szín (1) színészet (2) színésziget (2) színház (15) színművészeti egyetem (1) tainted love (1) tanulás (4) teleny (1) tervek (2) tök (1) torchwood (1) továbbtanulás (3) tüntetés (2) twilight (1) új színház (4) utazás (1) válogatás (1) változás (3) vampire sucks (1) vámpírok bálja (1) vastag csaba (1) vlog (3) woyzeck (4) zene (2) Címkefelhő

2011-11-08

2011.11.08. 22:21 | mïssJ | Szólj hozzá!

Címkék: színház katona józsef színház katona klub woyzeck színésziget pesti magyar színiakadémia

sajnálatos módon kicsit elmaradtam most itt az írással, ez két dolog miatt van: egy részt, fáradt vagyok, más részt elfoglalt vagyok. na, de most írok. :)

kezdeném is a legutóbbi bejegyzés folytatásával/kiegészítésével. a szombati nap eredményesnek mondható, a Pesti Magyar Színiakadémia szempontjából legalábbis biztosan. itt el lehet olvasni, hogy hogyan is végződött a dolog.
tegnap este Eszterrel voltam színházban. a Katona József Színházban, a Woyzecket néztük meg. előtte negyven perccel találkoztunk, beültünk egy kávézóba beszélgetni, aztán megnéztük az előadást és hazafelé is beszélgettünk. mivel tegnap nagyon rossz napom volt, ezért rendkívül jól esett egy ilyen program estére: szeretek Esztivel beszélgetni, és a darabot is már előre szerettem, és nem csalódtam. a Woyzeckben volt egy-két fura dolog számomra, de ez biztos abból adódott, hogy én előtte már elolvastam a szövegkönyvet és néhány dolog megvalósítását másképp képzeltem, mint Ascher, a rendező, de így is nagyon tetszett. más volt, de jó. szerintem esélyes, hogy majd még egyszer megnézzem valamikor.
a mai napom egy fokkal unalmasabb volt, de nem kevésbé mozgalmas - dokinál voltam, kontrollon. viszont holnap ismét Katona klub, szóval ismét lesz miről írnom. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://privatejulie.blog.hu/api/trackback/id/tr493364643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása